A. ERCİŞ Et Al. , "Güçlü ve Güçsüz Markalarda Marka Bilgisi Marka İlişkileri ve Satın Alma Davranışları Arasındaki Farklılıkların İncelenmesi," Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 2009
ERCİŞ, A. Et Al. 2009. Güçlü ve Güçsüz Markalarda Marka Bilgisi Marka İlişkileri ve Satın Alma Davranışları Arasındaki Farklılıkların İncelenmesi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi .
ERCİŞ, A., YAPRAKLİ, T. Ş., & CAN, P., (2009). Güçlü ve Güçsüz Markalarda Marka Bilgisi Marka İlişkileri ve Satın Alma Davranışları Arasındaki Farklılıkların İncelenmesi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi .
ERCİŞ, Aysel, Tevfik Şükrü YAPRAKLI, And POLAT CAN. "Güçlü ve Güçsüz Markalarda Marka Bilgisi Marka İlişkileri ve Satın Alma Davranışları Arasındaki Farklılıkların İncelenmesi," Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 2009
ERCİŞ, Aysel Et Al. "Güçlü ve Güçsüz Markalarda Marka Bilgisi Marka İlişkileri ve Satın Alma Davranışları Arasındaki Farklılıkların İncelenmesi." Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 2009
ERCİŞ, A. YAPRAKLİ, T. Ş. And CAN, P. (2009) . "Güçlü ve Güçsüz Markalarda Marka Bilgisi Marka İlişkileri ve Satın Alma Davranışları Arasındaki Farklılıkların İncelenmesi." Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi .
@article{article, author={Aysel ERCİŞ Et Al. }, title={Güçlü ve Güçsüz Markalarda Marka Bilgisi Marka İlişkileri ve Satın Alma Davranışları Arasındaki Farklılıkların İncelenmesi}, journal={Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2009}