H. B. ÇETİNTAŞ, "Bir Kurumsal İletişim Stratejisi Olarak Kurumsal Bloglar," Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.8, pp.92-121, 2014
ÇETİNTAŞ, H. B. 2014. Bir Kurumsal İletişim Stratejisi Olarak Kurumsal Bloglar. Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.8 , 92-121.
ÇETİNTAŞ, H. B., (2014). Bir Kurumsal İletişim Stratejisi Olarak Kurumsal Bloglar. Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.8, 92-121.
ÇETİNTAŞ, Halit. "Bir Kurumsal İletişim Stratejisi Olarak Kurumsal Bloglar," Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.8, 92-121, 2014
ÇETİNTAŞ, Halit B. . "Bir Kurumsal İletişim Stratejisi Olarak Kurumsal Bloglar." Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.8, pp.92-121, 2014
ÇETİNTAŞ, H. B. (2014) . "Bir Kurumsal İletişim Stratejisi Olarak Kurumsal Bloglar." Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.8, pp.92-121.
@article{article, author={Halit Buluthan ÇETİNTAŞ}, title={Bir Kurumsal İletişim Stratejisi Olarak Kurumsal Bloglar}, journal={Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi}, year=2014, pages={92-121} }