Y. Topcu. Süt ürünlerinde marka rekabeti ve tüketici davranışları. Saarbrücken: Türkiye Alim Kitapları2014, pp.281
Topcu, Y. 2014. Süt ürünlerinde marka rekabeti ve tüketici davranışları . Türkiye Alim Kitapları, Saarbrücken.
Topcu, Y., (2014). Süt ürünlerinde marka rekabeti ve tüketici davranışları . Saarbrücken: Türkiye Alim Kitapları.
Topcu, Yavuz. Süt ürünlerinde marka rekabeti ve tüketici davranışları . Saarbrücken: Türkiye Alim Kitapları, 2014
Topcu, Yavuz. Süt ürünlerinde marka rekabeti ve tüketici davranışları . Türkiye Alim Kitapları, 2014.
Topcu, Y. (2014) Süt ürünlerinde marka rekabeti ve tüketici davranışları . 1st edn. Saarbrücken: Türkiye Alim Kitapları.
@book{book, author={Yavuz TOPCU}, title={Süt ürünlerinde marka rekabeti ve tüketici davranışları}, publisher={Türkiye Alim Kitapları}, year={2014} }