A. Doğan And F. Aksoy, "SOSYAL MEDYAYI ETKİN KULLANAN MARKALARIN DİYALOJİK İLETİŞİM AÇISINDANDEĞERLENDİRİLMESİ," Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.8, no.2, pp.863-899, 2020
Doğan, A. And Aksoy, F. 2020. SOSYAL MEDYAYI ETKİN KULLANAN MARKALARIN DİYALOJİK İLETİŞİM AÇISINDANDEĞERLENDİRİLMESİ. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.8, no.2 , 863-899.
Doğan, A., & Aksoy, F., (2020). SOSYAL MEDYAYI ETKİN KULLANAN MARKALARIN DİYALOJİK İLETİŞİM AÇISINDANDEĞERLENDİRİLMESİ. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.8, no.2, 863-899.
Doğan, Ayhan, And Fatih Aksoy. "SOSYAL MEDYAYI ETKİN KULLANAN MARKALARIN DİYALOJİK İLETİŞİM AÇISINDANDEĞERLENDİRİLMESİ," Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.8, no.2, 863-899, 2020
Doğan, Ayhan And Aksoy, Fatih. "SOSYAL MEDYAYI ETKİN KULLANAN MARKALARIN DİYALOJİK İLETİŞİM AÇISINDANDEĞERLENDİRİLMESİ." Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.8, no.2, pp.863-899, 2020
Doğan, A. And Aksoy, F. (2020) . "SOSYAL MEDYAYI ETKİN KULLANAN MARKALARIN DİYALOJİK İLETİŞİM AÇISINDANDEĞERLENDİRİLMESİ." Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.8, no.2, pp.863-899.
@article{article, author={Ayhan DOĞAN And author={Fatih Aksoy}, title={SOSYAL MEDYAYI ETKİN KULLANAN MARKALARIN DİYALOJİK İLETİŞİM AÇISINDANDEĞERLENDİRİLMESİ}, journal={Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi}, year=2020, pages={863-899} }