F. G. DEVECİ Et Al. , "Türkiye Pazarındaki Yerli ve Yabancı Çay Markalarının Konumlandırılması," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.30, pp.473-492, 2016
DEVECİ, F. G. Et Al. 2016. Türkiye Pazarındaki Yerli ve Yabancı Çay Markalarının Konumlandırılması. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.30 , 473-492.
DEVECİ, F. G., ÖZBEY, E., EYVAZZADE, S., & ÜNAL, S., (2016). Türkiye Pazarındaki Yerli ve Yabancı Çay Markalarının Konumlandırılması. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.30, 473-492.
DEVECİ, Fatma Et Al. "Türkiye Pazarındaki Yerli ve Yabancı Çay Markalarının Konumlandırılması," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.30, 473-492, 2016
DEVECİ, Fatma G. Et Al. "Türkiye Pazarındaki Yerli ve Yabancı Çay Markalarının Konumlandırılması." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.30, pp.473-492, 2016
DEVECİ, F. G. Et Al. (2016) . "Türkiye Pazarındaki Yerli ve Yabancı Çay Markalarının Konumlandırılması." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.30, pp.473-492.
@article{article, author={Fatma Görgün DEVECİ Et Al. }, title={Türkiye Pazarındaki Yerli ve Yabancı Çay Markalarının Konumlandırılması}, journal={Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2016, pages={473-492} }