K. DOYMUŞ Et Al. , "Üniversite Öğrencilerinin Elektrokimya Konusundaki Kavramları Anlamalarına Jigsaw ve Bilgisayar Animasyonları Tekniklerinin Etkisi," Kastamonu Eğitim Dergisi, , vol.18, pp.431-448, 2010
DOYMUŞ, K. Et Al. 2010. Üniversite Öğrencilerinin Elektrokimya Konusundaki Kavramları Anlamalarına Jigsaw ve Bilgisayar Animasyonları Tekniklerinin Etkisi. Kastamonu Eğitim Dergisi, , vol.18 , 431-448.
DOYMUŞ, K., KARAÇÖP, A., & ŞİMŞEK, Ü., (2010). Üniversite Öğrencilerinin Elektrokimya Konusundaki Kavramları Anlamalarına Jigsaw ve Bilgisayar Animasyonları Tekniklerinin Etkisi. Kastamonu Eğitim Dergisi, , vol.18, 431-448.
DOYMUŞ, Kemal, ATAMAN KARAÇÖP, And Ümit ŞİMŞEK. "Üniversite Öğrencilerinin Elektrokimya Konusundaki Kavramları Anlamalarına Jigsaw ve Bilgisayar Animasyonları Tekniklerinin Etkisi," Kastamonu Eğitim Dergisi, , vol.18, 431-448, 2010
DOYMUŞ, Kemal Et Al. "Üniversite Öğrencilerinin Elektrokimya Konusundaki Kavramları Anlamalarına Jigsaw ve Bilgisayar Animasyonları Tekniklerinin Etkisi." Kastamonu Eğitim Dergisi, , vol.18, pp.431-448, 2010
DOYMUŞ, K. KARAÇÖP, A. And ŞİMŞEK, Ü. (2010) . "Üniversite Öğrencilerinin Elektrokimya Konusundaki Kavramları Anlamalarına Jigsaw ve Bilgisayar Animasyonları Tekniklerinin Etkisi." Kastamonu Eğitim Dergisi, , vol.18, pp.431-448.
@article{article, author={Kemal DOYMUŞ Et Al. }, title={Üniversite Öğrencilerinin Elektrokimya Konusundaki Kavramları Anlamalarına Jigsaw ve Bilgisayar Animasyonları Tekniklerinin Etkisi}, journal={Kastamonu Eğitim Dergisi,}, year=2010, pages={431-448} }