K. DELİGÖZ, "Müşteri İtirazları ve Şikayet Yönetimi," In Müşteri İlişkileri Yönetimi , Erzurum: Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, 2020, pp.1-22.
DELİGÖZ, K. Müşteri İtirazları ve Şikayet Yönetimi. 2020. In Müşteri İlişkileri Yönetimi , Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Erzurum, 1-22.
DELİGÖZ, K., (2020). Müşteri İtirazları ve Şikayet Yönetimi. Müşteri İlişkileri Yönetimi (pp.1-22), Erzurum: Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını.
DELİGÖZ, Kadir. "Müşteri İtirazları ve Şikayet Yönetimi." In Müşteri İlişkileri Yönetimi , 1-22. Erzurum: Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, 2020
DELİGÖZ, Kadir. "Müşteri İtirazları ve Şikayet Yönetimi." Müşteri İlişkileri Yönetimi , Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, 2020, pp.1-22.
DELİGÖZ, K. (2020) "Müşteri İtirazları ve Şikayet Yönetimi", Müşteri İlişkileri Yönetimi . Erzurum: Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını.
@bookchapter{bookchapter, author ={Kadir DELİGÖZ}, chaptertitle={Müşteri İtirazları ve Şikayet Yönetimi}, booktitle={ Müşteri İlişkileri Yönetimi}, publisher={Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını}, city={Erzurum},year={2020} }