Ş. GÜL And M. Konu, "Yaşam temelli probleme dayalı öğretim uygulamalarının öğrenci başarısına etkisi," YAŞADIKÇA EĞİTİM DERGİSİ , vol.32, no.1, pp.45-68, 2018
GÜL, Ş. And Konu, M. 2018. Yaşam temelli probleme dayalı öğretim uygulamalarının öğrenci başarısına etkisi. YAŞADIKÇA EĞİTİM DERGİSİ , vol.32, no.1 , 45-68.
GÜL, Ş., & Konu, M., (2018). Yaşam temelli probleme dayalı öğretim uygulamalarının öğrenci başarısına etkisi. YAŞADIKÇA EĞİTİM DERGİSİ , vol.32, no.1, 45-68.
GÜL, Şeyda, And Meryem Konu. "Yaşam temelli probleme dayalı öğretim uygulamalarının öğrenci başarısına etkisi," YAŞADIKÇA EĞİTİM DERGİSİ , vol.32, no.1, 45-68, 2018
GÜL, Şeyda And Konu, Meryem. "Yaşam temelli probleme dayalı öğretim uygulamalarının öğrenci başarısına etkisi." YAŞADIKÇA EĞİTİM DERGİSİ , vol.32, no.1, pp.45-68, 2018
GÜL, Ş. And Konu, M. (2018) . "Yaşam temelli probleme dayalı öğretim uygulamalarının öğrenci başarısına etkisi." YAŞADIKÇA EĞİTİM DERGİSİ , vol.32, no.1, pp.45-68.
@article{article, author={Şeyda GÜL And author={Meryem Konu}, title={Yaşam temelli probleme dayalı öğretim uygulamalarının öğrenci başarısına etkisi}, journal={YAŞADIKÇA EĞİTİM DERGİSİ}, year=2018, pages={45-68} }