S. Ünal And A. ERCİŞ, "Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlerine Göre Bölümlendirilmesi," Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.1, no.1, pp.15-32, 2006
Ünal, S. And ERCİŞ, A. 2006. Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlerine Göre Bölümlendirilmesi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.1, no.1 , 15-32.
Ünal, S., & ERCİŞ, A., (2006). Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlerine Göre Bölümlendirilmesi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.1, no.1, 15-32.
Ünal, Sevtap, And Aysel ERCİŞ. "Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlerine Göre Bölümlendirilmesi," Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.1, no.1, 15-32, 2006
Ünal, Sevtap And ERCİŞ, Aysel. "Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlerine Göre Bölümlendirilmesi." Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.1, no.1, pp.15-32, 2006
Ünal, S. And ERCİŞ, A. (2006) . "Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlerine Göre Bölümlendirilmesi." Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.1, no.1, pp.15-32.
@article{article, author={Sevtap ÜNAL And author={Aysel ERCİŞ}, title={Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlerine Göre Bölümlendirilmesi}, journal={Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2006, pages={15-32} }