M. Alyar And K. Doymuş, "İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME İLE BİRLİKTE KULLANILAN MODELLERİN, ANİMASYONLARIN VE YEDİ İLKE’NİN KİMYA BAŞARISINA ETKİSİ," Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , no.41, pp.1-25, 2020
Alyar, M. And Doymuş, K. 2020. İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME İLE BİRLİKTE KULLANILAN MODELLERİN, ANİMASYONLARIN VE YEDİ İLKE’NİN KİMYA BAŞARISINA ETKİSİ. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , no.41 , 1-25.
Alyar, M., & Doymuş, K., (2020). İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME İLE BİRLİKTE KULLANILAN MODELLERİN, ANİMASYONLARIN VE YEDİ İLKE’NİN KİMYA BAŞARISINA ETKİSİ. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , no.41, 1-25.
Alyar, Mustafa, And Kemal DOYMUŞ. "İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME İLE BİRLİKTE KULLANILAN MODELLERİN, ANİMASYONLARIN VE YEDİ İLKE’NİN KİMYA BAŞARISINA ETKİSİ," Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , no.41, 1-25, 2020
Alyar, Mustafa And Doymuş, Kemal. "İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME İLE BİRLİKTE KULLANILAN MODELLERİN, ANİMASYONLARIN VE YEDİ İLKE’NİN KİMYA BAŞARISINA ETKİSİ." Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , no.41, pp.1-25, 2020
Alyar, M. And Doymuş, K. (2020) . "İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME İLE BİRLİKTE KULLANILAN MODELLERİN, ANİMASYONLARIN VE YEDİ İLKE’NİN KİMYA BAŞARISINA ETKİSİ." Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , no.41, pp.1-25.
@article{article, author={Mustafa Alyar And author={Kemal DOYMUŞ}, title={İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME İLE BİRLİKTE KULLANILAN MODELLERİN, ANİMASYONLARIN VE YEDİ İLKE’NİN KİMYA BAŞARISINA ETKİSİ}, journal={Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2020, pages={1-25} }