B. Başar, "Yiyecek İçecek İşletmelerinin Pazarlamasında Planlama," In Yiyecek İçecek İşletmelerinde Pazarlama , Çanakkale: Paradigma Akademi, 2022, pp.123-138.
Başar, B. Yiyecek İçecek İşletmelerinin Pazarlamasında Planlama. 2022. In Yiyecek İçecek İşletmelerinde Pazarlama , Paradigma Akademi, Çanakkale, 123-138.
Başar, B., (2022). Yiyecek İçecek İşletmelerinin Pazarlamasında Planlama. Yiyecek İçecek İşletmelerinde Pazarlama (pp.123-138), Çanakkale: Paradigma Akademi.
Başar, Burak. "Yiyecek İçecek İşletmelerinin Pazarlamasında Planlama." In Yiyecek İçecek İşletmelerinde Pazarlama , 123-138. Çanakkale: Paradigma Akademi, 2022
Başar, Burak. "Yiyecek İçecek İşletmelerinin Pazarlamasında Planlama." Yiyecek İçecek İşletmelerinde Pazarlama , Paradigma Akademi, 2022, pp.123-138.
Başar, B. (2022) "Yiyecek İçecek İşletmelerinin Pazarlamasında Planlama", Yiyecek İçecek İşletmelerinde Pazarlama . Çanakkale: Paradigma Akademi.
@bookchapter{bookchapter, author ={Burak BAŞAR}, chaptertitle={Yiyecek İçecek İşletmelerinin Pazarlamasında Planlama}, booktitle={ Yiyecek İçecek İşletmelerinde Pazarlama}, publisher={Paradigma Akademi}, city={Çanakkale},year={2022} }