Atıf Formatları
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE ARGÜMANTASYON TABANLI BİLİM ÖĞRENMEYAKLAŞIMI ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRENCİLERİN TARTIŞMA İSTEKLİKLERİNE ETKİSİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. F. ŞAHİN Et Al. , "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE ARGÜMANTASYON TABANLI BİLİM ÖĞRENMEYAKLAŞIMI ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRENCİLERİN TARTIŞMA İSTEKLİKLERİNE ETKİSİ," 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , 2018

ŞAHİN, İ. F. Et Al. 2018. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE ARGÜMANTASYON TABANLI BİLİM ÖĞRENMEYAKLAŞIMI ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRENCİLERİN TARTIŞMA İSTEKLİKLERİNE ETKİSİ. 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu .

ŞAHİN, İ. F., AKBAŞ, Y., MERAL, E., & CEVHER, S., (2018). SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE ARGÜMANTASYON TABANLI BİLİM ÖĞRENMEYAKLAŞIMI ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRENCİLERİN TARTIŞMA İSTEKLİKLERİNE ETKİSİ . 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

ŞAHİN, İbrahim Et Al. "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE ARGÜMANTASYON TABANLI BİLİM ÖĞRENMEYAKLAŞIMI ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRENCİLERİN TARTIŞMA İSTEKLİKLERİNE ETKİSİ," 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 2018

ŞAHİN, İbrahim F. Et Al. "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE ARGÜMANTASYON TABANLI BİLİM ÖĞRENMEYAKLAŞIMI ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRENCİLERİN TARTIŞMA İSTEKLİKLERİNE ETKİSİ." 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , 2018

ŞAHİN, İ. F. Et Al. (2018) . "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE ARGÜMANTASYON TABANLI BİLİM ÖĞRENMEYAKLAŞIMI ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRENCİLERİN TARTIŞMA İSTEKLİKLERİNE ETKİSİ." 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu .

@conferencepaper{conferencepaper, author={İbrahim Fevzi ŞAHİN Et Al. }, title={SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE ARGÜMANTASYON TABANLI BİLİM ÖĞRENMEYAKLAŞIMI ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRENCİLERİN TARTIŞMA İSTEKLİKLERİNE ETKİSİ}, congress name={7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu}, city={}, country={}, year={2018}}