Atıf Formatları
İşbirlikli öğrenme yönteminin 9. Sınıf öğrencilerinin başarıları üzerindeki etkisinin belirlenmesi: Kimyasal türler arası etkileşimler konusu örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. Ö. KARATAŞ Et Al. , "İşbirlikli öğrenme yönteminin 9. Sınıf öğrencilerinin başarıları üzerindeki etkisinin belirlenmesi: Kimyasal türler arası etkileşimler konusu örneği," 5. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Turkey, 2017

KARATAŞ, F. Ö. Et Al. 2017. İşbirlikli öğrenme yönteminin 9. Sınıf öğrencilerinin başarıları üzerindeki etkisinin belirlenmesi: Kimyasal türler arası etkileşimler konusu örneği. 5. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , (Turkey).

KARATAŞ, F. Ö., ÇELİK, S., CENGİZ, C., KARAKURT, C., & YURTSEVEN, A., (2017). İşbirlikli öğrenme yönteminin 9. Sınıf öğrencilerinin başarıları üzerindeki etkisinin belirlenmesi: Kimyasal türler arası etkileşimler konusu örneği . 5. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Turkey

KARATAŞ, FAİK Et Al. "İşbirlikli öğrenme yönteminin 9. Sınıf öğrencilerinin başarıları üzerindeki etkisinin belirlenmesi: Kimyasal türler arası etkileşimler konusu örneği," 5. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Turkey, 2017

KARATAŞ, FAİK Ö. Et Al. "İşbirlikli öğrenme yönteminin 9. Sınıf öğrencilerinin başarıları üzerindeki etkisinin belirlenmesi: Kimyasal türler arası etkileşimler konusu örneği." 5. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Turkey, 2017

KARATAŞ, F. Ö. Et Al. (2017) . "İşbirlikli öğrenme yönteminin 9. Sınıf öğrencilerinin başarıları üzerindeki etkisinin belirlenmesi: Kimyasal türler arası etkileşimler konusu örneği." 5. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={FAİK ÖZGÜR KARATAŞ Et Al. }, title={İşbirlikli öğrenme yönteminin 9. Sınıf öğrencilerinin başarıları üzerindeki etkisinin belirlenmesi: Kimyasal türler arası etkileşimler konusu örneği}, congress name={5. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2017}}