E. AKBULUT Et Al. , "Türkiye’de Fortune 500 Listesinde Yer Alan Kuruluşların Web Sitelerinin Diyalojik İletişim Düzeylerine Yönelik Bir Analiz," ATATÜRK İLETİŞİM DERGİSİ , vol.1, no.6, pp.89-104, 2014
AKBULUT, E. Et Al. 2014. Türkiye’de Fortune 500 Listesinde Yer Alan Kuruluşların Web Sitelerinin Diyalojik İletişim Düzeylerine Yönelik Bir Analiz. ATATÜRK İLETİŞİM DERGİSİ , vol.1, no.6 , 89-104.
AKBULUT, E., Sönmez, B., & OKUMUŞ, M., (2014). Türkiye’de Fortune 500 Listesinde Yer Alan Kuruluşların Web Sitelerinin Diyalojik İletişim Düzeylerine Yönelik Bir Analiz. ATATÜRK İLETİŞİM DERGİSİ , vol.1, no.6, 89-104.
AKBULUT, Eyyup, Büşra Sönmez, And Meryem OKUMUŞ. "Türkiye’de Fortune 500 Listesinde Yer Alan Kuruluşların Web Sitelerinin Diyalojik İletişim Düzeylerine Yönelik Bir Analiz," ATATÜRK İLETİŞİM DERGİSİ , vol.1, no.6, 89-104, 2014
AKBULUT, Eyyup Et Al. "Türkiye’de Fortune 500 Listesinde Yer Alan Kuruluşların Web Sitelerinin Diyalojik İletişim Düzeylerine Yönelik Bir Analiz." ATATÜRK İLETİŞİM DERGİSİ , vol.1, no.6, pp.89-104, 2014
AKBULUT, E. Sönmez, B. And OKUMUŞ, M. (2014) . "Türkiye’de Fortune 500 Listesinde Yer Alan Kuruluşların Web Sitelerinin Diyalojik İletişim Düzeylerine Yönelik Bir Analiz." ATATÜRK İLETİŞİM DERGİSİ , vol.1, no.6, pp.89-104.
@article{article, author={Eyyup AKBULUT Et Al. }, title={Türkiye’de Fortune 500 Listesinde Yer Alan Kuruluşların Web Sitelerinin Diyalojik İletişim Düzeylerine Yönelik Bir Analiz}, journal={ATATÜRK İLETİŞİM DERGİSİ}, year=2014, pages={89-104} }