A. ERCİŞ Et Al. , "Marka Kişiliğinin Marka Sadakati Üzerindeki Etkisinde Ürün İlgileniminin Düzenleyici (Moderatör) Rolü," 22. Pazarlama Kongresi , Turkey, 2017
ERCİŞ, A. Et Al. 2017. Marka Kişiliğinin Marka Sadakati Üzerindeki Etkisinde Ürün İlgileniminin Düzenleyici (Moderatör) Rolü. 22. Pazarlama Kongresi , (Turkey).
ERCİŞ, A., ENGİN, Y., & TÜRK, B., (2017). Marka Kişiliğinin Marka Sadakati Üzerindeki Etkisinde Ürün İlgileniminin Düzenleyici (Moderatör) Rolü . 22. Pazarlama Kongresi, Turkey
ERCİŞ, Aysel, YAVUZ ENGİN, And BAHAR TÜRK. "Marka Kişiliğinin Marka Sadakati Üzerindeki Etkisinde Ürün İlgileniminin Düzenleyici (Moderatör) Rolü," 22. Pazarlama Kongresi, Turkey, 2017
ERCİŞ, Aysel Et Al. "Marka Kişiliğinin Marka Sadakati Üzerindeki Etkisinde Ürün İlgileniminin Düzenleyici (Moderatör) Rolü." 22. Pazarlama Kongresi , Turkey, 2017
ERCİŞ, A. ENGİN, Y. And TÜRK, B. (2017) . "Marka Kişiliğinin Marka Sadakati Üzerindeki Etkisinde Ürün İlgileniminin Düzenleyici (Moderatör) Rolü." 22. Pazarlama Kongresi , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Aysel ERCİŞ Et Al. }, title={Marka Kişiliğinin Marka Sadakati Üzerindeki Etkisinde Ürün İlgileniminin Düzenleyici (Moderatör) Rolü}, congress name={22. Pazarlama Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2017}}