D. Öcal And S. Koca, "Sosyal Ağlar Üzerinde Markaların Dijitalleşmesi," In Dijital Reklamcılık , Ankara: Nobel Yayınevi, 2020, pp.159-184.
Öcal, D. And Koca, S. Sosyal Ağlar Üzerinde Markaların Dijitalleşmesi. 2020. In Dijital Reklamcılık , Nobel Yayınevi, Ankara, 159-184.
Öcal, D., & Koca, S., (2020). Sosyal Ağlar Üzerinde Markaların Dijitalleşmesi. Dijital Reklamcılık (pp.159-184), Ankara: Nobel Yayınevi.
Öcal, Derya, And Sultan Koca. "Sosyal Ağlar Üzerinde Markaların Dijitalleşmesi." In Dijital Reklamcılık , 159-184. Ankara: Nobel Yayınevi, 2020
Öcal, Derya And Koca, Sultan. "Sosyal Ağlar Üzerinde Markaların Dijitalleşmesi." Dijital Reklamcılık , Nobel Yayınevi, 2020, pp.159-184.
Öcal, D. And Koca, S. (2020) "Sosyal Ağlar Üzerinde Markaların Dijitalleşmesi", Dijital Reklamcılık . Ankara: Nobel Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={Derya ÖCAL And author ={Sultan Koca}, chaptertitle={Sosyal Ağlar Üzerinde Markaların Dijitalleşmesi}, booktitle={ Dijital Reklamcılık}, publisher={Nobel Yayınevi}, city={Ankara},year={2020} }