Ş. Eraslan Taşpınar, "Görsel Sanatlar Dersinde Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Öğretimin Öğrenci Tutumuna Etkisi," e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.2, pp.32-39, 2016
Eraslan Taşpınar, Ş. 2016. Görsel Sanatlar Dersinde Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Öğretimin Öğrenci Tutumuna Etkisi. e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.2 , 32-39.
Eraslan Taşpınar, Ş., (2016). Görsel Sanatlar Dersinde Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Öğretimin Öğrenci Tutumuna Etkisi. e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.2, 32-39.
Eraslan Taşpınar, Şeyda. "Görsel Sanatlar Dersinde Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Öğretimin Öğrenci Tutumuna Etkisi," e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.2, 32-39, 2016
Eraslan Taşpınar, Şeyda E. . "Görsel Sanatlar Dersinde Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Öğretimin Öğrenci Tutumuna Etkisi." e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.2, pp.32-39, 2016
Eraslan Taşpınar, Ş. (2016) . "Görsel Sanatlar Dersinde Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Öğretimin Öğrenci Tutumuna Etkisi." e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.2, pp.32-39.
@article{article, author={Şeyda ERASLAN TAŞPINAR}, title={Görsel Sanatlar Dersinde Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Öğretimin Öğrenci Tutumuna Etkisi}, journal={e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi}, year=2016, pages={32-39} }