D. AYBERKİN And Ü. ÖZEN, "Blokzincir Teknolojisinin Dijital Reklam ve Pazarlama Sektöründe Kullanımı: Modelleme Çalışması ve Kavramsal Bir Çerçeve," Journal of Business in The Digital Age (JOBDA) , vol.4, no.2, pp.165-171, 2021
AYBERKİN, D. And ÖZEN, Ü. 2021. Blokzincir Teknolojisinin Dijital Reklam ve Pazarlama Sektöründe Kullanımı: Modelleme Çalışması ve Kavramsal Bir Çerçeve. Journal of Business in The Digital Age (JOBDA) , vol.4, no.2 , 165-171.
AYBERKİN, D., & ÖZEN, Ü., (2021). Blokzincir Teknolojisinin Dijital Reklam ve Pazarlama Sektöründe Kullanımı: Modelleme Çalışması ve Kavramsal Bir Çerçeve. Journal of Business in The Digital Age (JOBDA) , vol.4, no.2, 165-171.
AYBERKİN, DORUK, And Üstün ÖZEN. "Blokzincir Teknolojisinin Dijital Reklam ve Pazarlama Sektöründe Kullanımı: Modelleme Çalışması ve Kavramsal Bir Çerçeve," Journal of Business in The Digital Age (JOBDA) , vol.4, no.2, 165-171, 2021
AYBERKİN, DORUK And ÖZEN, Üstün. "Blokzincir Teknolojisinin Dijital Reklam ve Pazarlama Sektöründe Kullanımı: Modelleme Çalışması ve Kavramsal Bir Çerçeve." Journal of Business in The Digital Age (JOBDA) , vol.4, no.2, pp.165-171, 2021
AYBERKİN, D. And ÖZEN, Ü. (2021) . "Blokzincir Teknolojisinin Dijital Reklam ve Pazarlama Sektöründe Kullanımı: Modelleme Çalışması ve Kavramsal Bir Çerçeve." Journal of Business in The Digital Age (JOBDA) , vol.4, no.2, pp.165-171.
@article{article, author={DORUK AYBERKİN And author={Üstün ÖZEN}, title={Blokzincir Teknolojisinin Dijital Reklam ve Pazarlama Sektöründe Kullanımı: Modelleme Çalışması ve Kavramsal Bir Çerçeve}, journal={Journal of Business in The Digital Age (JOBDA)}, year=2021, pages={165-171} }