M. Erkol Et Al. , "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımı Rapor Formatının Öğretmen Adaylarının Başarılarına ve Fen Bilgisi Laboratuvarına Yönelik Tutumlarına Etkisi," İlköğretim Online , vol.16, pp.614-627, 2017
Erkol, M. Et Al. 2017. Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımı Rapor Formatının Öğretmen Adaylarının Başarılarına ve Fen Bilgisi Laboratuvarına Yönelik Tutumlarına Etkisi. İlköğretim Online , vol.16 , 614-627.
Erkol, M., Kışoğlu, M., & Gül, Ş., (2017). Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımı Rapor Formatının Öğretmen Adaylarının Başarılarına ve Fen Bilgisi Laboratuvarına Yönelik Tutumlarına Etkisi. İlköğretim Online , vol.16, 614-627.
Erkol, Mehmet, Mustafa Kışoğlu, And Şeyda GÜL. "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımı Rapor Formatının Öğretmen Adaylarının Başarılarına ve Fen Bilgisi Laboratuvarına Yönelik Tutumlarına Etkisi," İlköğretim Online , vol.16, 614-627, 2017
Erkol, Mehmet Et Al. "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımı Rapor Formatının Öğretmen Adaylarının Başarılarına ve Fen Bilgisi Laboratuvarına Yönelik Tutumlarına Etkisi." İlköğretim Online , vol.16, pp.614-627, 2017
Erkol, M. Kışoğlu, M. And Gül, Ş. (2017) . "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımı Rapor Formatının Öğretmen Adaylarının Başarılarına ve Fen Bilgisi Laboratuvarına Yönelik Tutumlarına Etkisi." İlköğretim Online , vol.16, pp.614-627.
@article{article, author={Mehmet Erkol Et Al. }, title={Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımı Rapor Formatının Öğretmen Adaylarının Başarılarına ve Fen Bilgisi Laboratuvarına Yönelik Tutumlarına Etkisi}, journal={İlköğretim Online}, year=2017, pages={614-627} }