İ. Artan Et Al. , "MİKRO ÖĞRETİM UYGULAMALARININ GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETMEN ADAYLARININ GS-TPAB ÖZ YETERLİK DÜZEYLERİNE ETKİSİ," Sanat Eğitimi Dergisi , vol.9, no.1, pp.18-27, 2021
Artan, İ. Et Al. 2021. MİKRO ÖĞRETİM UYGULAMALARININ GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETMEN ADAYLARININ GS-TPAB ÖZ YETERLİK DÜZEYLERİNE ETKİSİ. Sanat Eğitimi Dergisi , vol.9, no.1 , 18-27.
Artan, İ., Hiçyılmaz, Y., & Satır Kayserili, M., (2021). MİKRO ÖĞRETİM UYGULAMALARININ GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETMEN ADAYLARININ GS-TPAB ÖZ YETERLİK DÜZEYLERİNE ETKİSİ. Sanat Eğitimi Dergisi , vol.9, no.1, 18-27.
Artan, İsmail, Yahya Hiçyılmaz, And Menduha SATIR KAYSERİLİ. "MİKRO ÖĞRETİM UYGULAMALARININ GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETMEN ADAYLARININ GS-TPAB ÖZ YETERLİK DÜZEYLERİNE ETKİSİ," Sanat Eğitimi Dergisi , vol.9, no.1, 18-27, 2021
Artan, İsmail Et Al. "MİKRO ÖĞRETİM UYGULAMALARININ GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETMEN ADAYLARININ GS-TPAB ÖZ YETERLİK DÜZEYLERİNE ETKİSİ." Sanat Eğitimi Dergisi , vol.9, no.1, pp.18-27, 2021
Artan, İ. Hiçyılmaz, Y. And Satır Kayserili, M. (2021) . "MİKRO ÖĞRETİM UYGULAMALARININ GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETMEN ADAYLARININ GS-TPAB ÖZ YETERLİK DÜZEYLERİNE ETKİSİ." Sanat Eğitimi Dergisi , vol.9, no.1, pp.18-27.
@article{article, author={İsmail Artan Et Al. }, title={MİKRO ÖĞRETİM UYGULAMALARININ GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETMEN ADAYLARININ GS-TPAB ÖZ YETERLİK DÜZEYLERİNE ETKİSİ}, journal={Sanat Eğitimi Dergisi}, year=2021, pages={18-27} }