D. Eroğlu, "Ses Eğitiminde Temel Becerileri Ölçmeye Yönelik Performans Derecelendirme Ölçeği Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması," Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.20, pp.196-205, 2022
Eroğlu, D. 2022. Ses Eğitiminde Temel Becerileri Ölçmeye Yönelik Performans Derecelendirme Ölçeği Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması. Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.20 , 196-205.
Eroğlu, D., (2022). Ses Eğitiminde Temel Becerileri Ölçmeye Yönelik Performans Derecelendirme Ölçeği Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması. Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.20, 196-205.
Eroğlu, Derya. "Ses Eğitiminde Temel Becerileri Ölçmeye Yönelik Performans Derecelendirme Ölçeği Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması," Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.20, 196-205, 2022
Eroğlu, Derya. "Ses Eğitiminde Temel Becerileri Ölçmeye Yönelik Performans Derecelendirme Ölçeği Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması." Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.20, pp.196-205, 2022
Eroğlu, D. (2022) . "Ses Eğitiminde Temel Becerileri Ölçmeye Yönelik Performans Derecelendirme Ölçeği Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması." Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.20, pp.196-205.
@article{article, author={Derya EROĞLU}, title={Ses Eğitiminde Temel Becerileri Ölçmeye Yönelik Performans Derecelendirme Ölçeği Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması}, journal={Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2022, pages={196-205} }