E. KADANALI And V. DAĞDEMİR, "Yaş Meyve ve Sebze Pazarlamasında Aracılar Bakımından En Uygun Kanalların Belirlenmesi Mersin İli Örneği," Anadolu Tarım Bilimleri Dergisi , vol.28, no.2, pp.77-81, 2013
KADANALI, E. And DAĞDEMİR, V. 2013. Yaş Meyve ve Sebze Pazarlamasında Aracılar Bakımından En Uygun Kanalların Belirlenmesi Mersin İli Örneği. Anadolu Tarım Bilimleri Dergisi , vol.28, no.2 , 77-81.
KADANALI, E., & DAĞDEMİR, V., (2013). Yaş Meyve ve Sebze Pazarlamasında Aracılar Bakımından En Uygun Kanalların Belirlenmesi Mersin İli Örneği. Anadolu Tarım Bilimleri Dergisi , vol.28, no.2, 77-81.
KADANALI, ESRA, And Vedat DAĞDEMİR. "Yaş Meyve ve Sebze Pazarlamasında Aracılar Bakımından En Uygun Kanalların Belirlenmesi Mersin İli Örneği," Anadolu Tarım Bilimleri Dergisi , vol.28, no.2, 77-81, 2013
KADANALI, ESRA And DAĞDEMİR, Vedat. "Yaş Meyve ve Sebze Pazarlamasında Aracılar Bakımından En Uygun Kanalların Belirlenmesi Mersin İli Örneği." Anadolu Tarım Bilimleri Dergisi , vol.28, no.2, pp.77-81, 2013
KADANALI, E. And DAĞDEMİR, V. (2013) . "Yaş Meyve ve Sebze Pazarlamasında Aracılar Bakımından En Uygun Kanalların Belirlenmesi Mersin İli Örneği." Anadolu Tarım Bilimleri Dergisi , vol.28, no.2, pp.77-81.
@article{article, author={ESRA KADANALI And author={Vedat DAĞDEMİR}, title={Yaş Meyve ve Sebze Pazarlamasında Aracılar Bakımından En Uygun Kanalların Belirlenmesi Mersin İli Örneği}, journal={Anadolu Tarım Bilimleri Dergisi}, year=2013, pages={77-81} }