m. ağyürek And E. ÖZAY KÖSE, "11. Sınıf Biyoloji Ders Kitaplarındaki Sinir Sistemi Konusunun Okunabilirlik Düzeylerinin İncelenmesi," International Journal of Humanities and Education , vol.8, no.18, pp.354-370, 2022
ağyürek, m. And ÖZAY KÖSE, E. 2022. 11. Sınıf Biyoloji Ders Kitaplarındaki Sinir Sistemi Konusunun Okunabilirlik Düzeylerinin İncelenmesi. International Journal of Humanities and Education , vol.8, no.18 , 354-370.
ağyürek, m., & ÖZAY KÖSE, E., (2022). 11. Sınıf Biyoloji Ders Kitaplarındaki Sinir Sistemi Konusunun Okunabilirlik Düzeylerinin İncelenmesi. International Journal of Humanities and Education , vol.8, no.18, 354-370.
ağyürek, meral, And Esra ÖZAY KÖSE. "11. Sınıf Biyoloji Ders Kitaplarındaki Sinir Sistemi Konusunun Okunabilirlik Düzeylerinin İncelenmesi," International Journal of Humanities and Education , vol.8, no.18, 354-370, 2022
ağyürek, meral And ÖZAY KÖSE, Esra Ö. . "11. Sınıf Biyoloji Ders Kitaplarındaki Sinir Sistemi Konusunun Okunabilirlik Düzeylerinin İncelenmesi." International Journal of Humanities and Education , vol.8, no.18, pp.354-370, 2022
ağyürek, m. And ÖZAY KÖSE, E. (2022) . "11. Sınıf Biyoloji Ders Kitaplarındaki Sinir Sistemi Konusunun Okunabilirlik Düzeylerinin İncelenmesi." International Journal of Humanities and Education , vol.8, no.18, pp.354-370.
@article{article, author={meral ağyürek And author={Esra ÖZAY KÖSE}, title={11. Sınıf Biyoloji Ders Kitaplarındaki Sinir Sistemi Konusunun Okunabilirlik Düzeylerinin İncelenmesi}, journal={International Journal of Humanities and Education}, year=2022, pages={354-370} }