E. Yıldız Et Al. , "Gazların Kinetik Teorisinin Öğretiminde Üç Farklı Aktif Öğrenme Yönteminin Etkisi," 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Turkey, 2016
Yıldız, E. Et Al. 2016. Gazların Kinetik Teorisinin Öğretiminde Üç Farklı Aktif Öğrenme Yönteminin Etkisi. 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (Trabzon, Turkey).
Yıldız, E., Çalıklar, Ş., Koç, Y., & Şimşek, Ü., (2016). Gazların Kinetik Teorisinin Öğretiminde Üç Farklı Aktif Öğrenme Yönteminin Etkisi . 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Turkey
Yıldız, Emre Et Al. "Gazların Kinetik Teorisinin Öğretiminde Üç Farklı Aktif Öğrenme Yönteminin Etkisi," 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Turkey, 2016
Yıldız, Emre Et Al. "Gazların Kinetik Teorisinin Öğretiminde Üç Farklı Aktif Öğrenme Yönteminin Etkisi." 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Turkey, 2016
Yıldız, E. Et Al. (2016) . "Gazların Kinetik Teorisinin Öğretiminde Üç Farklı Aktif Öğrenme Yönteminin Etkisi." 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Emre YILDIZ Et Al. }, title={Gazların Kinetik Teorisinin Öğretiminde Üç Farklı Aktif Öğrenme Yönteminin Etkisi}, congress name={12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi}, city={Trabzon}, country={Turkey}, year={2016}}