Atıf Formatları
Teknoloji Destekli Öğrenme Ortamlarında Öğretmenler ve Öğrencilerin Karşılaştığı Pedagojik Problemler: FATİH Projesi Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. ÇELİK Et Al. , "Teknoloji Destekli Öğrenme Ortamlarında Öğretmenler ve Öğrencilerin Karşılaştığı Pedagojik Problemler: FATİH Projesi Örneği," JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE , vol.12, pp.67-83, 2017

ÇELİK, S. Et Al. 2017. Teknoloji Destekli Öğrenme Ortamlarında Öğretmenler ve Öğrencilerin Karşılaştığı Pedagojik Problemler: FATİH Projesi Örneği. JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE , vol.12 , 67-83.

ÇELİK, S., KARAKUŞ YILMAZ, T., KURŞUN, E., GÖKTAŞ, Y., & ÖZBEN, M., (2017). Teknoloji Destekli Öğrenme Ortamlarında Öğretmenler ve Öğrencilerin Karşılaştığı Pedagojik Problemler: FATİH Projesi Örneği. JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE , vol.12, 67-83.

ÇELİK, Suat Et Al. "Teknoloji Destekli Öğrenme Ortamlarında Öğretmenler ve Öğrencilerin Karşılaştığı Pedagojik Problemler: FATİH Projesi Örneği," JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE , vol.12, 67-83, 2017

ÇELİK, Suat Et Al. "Teknoloji Destekli Öğrenme Ortamlarında Öğretmenler ve Öğrencilerin Karşılaştığı Pedagojik Problemler: FATİH Projesi Örneği." JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE , vol.12, pp.67-83, 2017

ÇELİK, S. Et Al. (2017) . "Teknoloji Destekli Öğrenme Ortamlarında Öğretmenler ve Öğrencilerin Karşılaştığı Pedagojik Problemler: FATİH Projesi Örneği." JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE , vol.12, pp.67-83.

@article{article, author={Suat ÇELİK Et Al. }, title={Teknoloji Destekli Öğrenme Ortamlarında Öğretmenler ve Öğrencilerin Karşılaştığı Pedagojik Problemler: FATİH Projesi Örneği}, journal={JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE}, year=2017, pages={67-83} }