H. Karaman Et Al. , "Covid-19 Salgını Sürecinde Türkçeyi Yeterince Etkin Kullanamayan İlkokul Öğrencilerinin Uzaktan Türkçe Öğretiminin Değerlendirilmesi," ASOS Yayinevi , vol.9, no.31, pp.101-120, 2022
Karaman, H. Et Al. 2022. Covid-19 Salgını Sürecinde Türkçeyi Yeterince Etkin Kullanamayan İlkokul Öğrencilerinin Uzaktan Türkçe Öğretiminin Değerlendirilmesi. ASOS Yayinevi , vol.9, no.31 , 101-120.
Karaman, H., YILAR, Ö., & ASLAN, O., (2022). Covid-19 Salgını Sürecinde Türkçeyi Yeterince Etkin Kullanamayan İlkokul Öğrencilerinin Uzaktan Türkçe Öğretiminin Değerlendirilmesi. ASOS Yayinevi , vol.9, no.31, 101-120.
Karaman, Hamdi, Ömer YILAR, And OSMAN ASLAN. "Covid-19 Salgını Sürecinde Türkçeyi Yeterince Etkin Kullanamayan İlkokul Öğrencilerinin Uzaktan Türkçe Öğretiminin Değerlendirilmesi," ASOS Yayinevi , vol.9, no.31, 101-120, 2022
Karaman, Hamdi Et Al. "Covid-19 Salgını Sürecinde Türkçeyi Yeterince Etkin Kullanamayan İlkokul Öğrencilerinin Uzaktan Türkçe Öğretiminin Değerlendirilmesi." ASOS Yayinevi , vol.9, no.31, pp.101-120, 2022
Karaman, H. YILAR, Ö. And ASLAN, O. (2022) . "Covid-19 Salgını Sürecinde Türkçeyi Yeterince Etkin Kullanamayan İlkokul Öğrencilerinin Uzaktan Türkçe Öğretiminin Değerlendirilmesi." ASOS Yayinevi , vol.9, no.31, pp.101-120.
@article{article, author={Hamdi Karaman Et Al. }, title={Covid-19 Salgını Sürecinde Türkçeyi Yeterince Etkin Kullanamayan İlkokul Öğrencilerinin Uzaktan Türkçe Öğretiminin Değerlendirilmesi}, journal={ASOS Yayinevi}, year=2022, pages={101-120} }