M. K. İnanıcı, "BAĞLAMA ÖĞRETİM SÜRECİNDE MİKROTONAL ARALIKLARIN SESLENDİRİLMESİNDE KARŞILAŞILAN DURUMLAR," Motif Akademik Halkbilimi Dergisi , vol.14, no.33, pp.287-311, 2021
İnanıcı, M. K. 2021. BAĞLAMA ÖĞRETİM SÜRECİNDE MİKROTONAL ARALIKLARIN SESLENDİRİLMESİNDE KARŞILAŞILAN DURUMLAR. Motif Akademik Halkbilimi Dergisi , vol.14, no.33 , 287-311.
İnanıcı, M. K., (2021). BAĞLAMA ÖĞRETİM SÜRECİNDE MİKROTONAL ARALIKLARIN SESLENDİRİLMESİNDE KARŞILAŞILAN DURUMLAR. Motif Akademik Halkbilimi Dergisi , vol.14, no.33, 287-311.
İnanıcı, Murat. "BAĞLAMA ÖĞRETİM SÜRECİNDE MİKROTONAL ARALIKLARIN SESLENDİRİLMESİNDE KARŞILAŞILAN DURUMLAR," Motif Akademik Halkbilimi Dergisi , vol.14, no.33, 287-311, 2021
İnanıcı, Murat K. . "BAĞLAMA ÖĞRETİM SÜRECİNDE MİKROTONAL ARALIKLARIN SESLENDİRİLMESİNDE KARŞILAŞILAN DURUMLAR." Motif Akademik Halkbilimi Dergisi , vol.14, no.33, pp.287-311, 2021
İnanıcı, M. K. (2021) . "BAĞLAMA ÖĞRETİM SÜRECİNDE MİKROTONAL ARALIKLARIN SESLENDİRİLMESİNDE KARŞILAŞILAN DURUMLAR." Motif Akademik Halkbilimi Dergisi , vol.14, no.33, pp.287-311.
@article{article, author={Murat Kamil İNANICI}, title={BAĞLAMA ÖĞRETİM SÜRECİNDE MİKROTONAL ARALIKLARIN SESLENDİRİLMESİNDE KARŞILAŞILAN DURUMLAR}, journal={Motif Akademik Halkbilimi Dergisi}, year=2021, pages={287-311} }