Y. Karadeniz And K. DOYMUŞ, "Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin İşbirlikli Öğrenme Modeli Sınıfta Uygulamaları ve Elde Edilen Sonuçların Değerlendirilmesi Iğdır İl Örneği," e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.2, pp.1-12, 2015
Karadeniz, Y. And DOYMUŞ, K. 2015. Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin İşbirlikli Öğrenme Modeli Sınıfta Uygulamaları ve Elde Edilen Sonuçların Değerlendirilmesi Iğdır İl Örneği. e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.2 , 1-12.
Karadeniz, Y., & DOYMUŞ, K., (2015). Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin İşbirlikli Öğrenme Modeli Sınıfta Uygulamaları ve Elde Edilen Sonuçların Değerlendirilmesi Iğdır İl Örneği. e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.2, 1-12.
Karadeniz, Yusuf, And Kemal DOYMUŞ. "Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin İşbirlikli Öğrenme Modeli Sınıfta Uygulamaları ve Elde Edilen Sonuçların Değerlendirilmesi Iğdır İl Örneği," e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.2, 1-12, 2015
Karadeniz, Yusuf And DOYMUŞ, Kemal. "Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin İşbirlikli Öğrenme Modeli Sınıfta Uygulamaları ve Elde Edilen Sonuçların Değerlendirilmesi Iğdır İl Örneği." e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.2, pp.1-12, 2015
Karadeniz, Y. And DOYMUŞ, K. (2015) . "Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin İşbirlikli Öğrenme Modeli Sınıfta Uygulamaları ve Elde Edilen Sonuçların Değerlendirilmesi Iğdır İl Örneği." e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.2, pp.1-12.
@article{article, author={Yusuf KARADENİZ And author={Kemal DOYMUŞ}, title={Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin İşbirlikli Öğrenme Modeli Sınıfta Uygulamaları ve Elde Edilen Sonuçların Değerlendirilmesi Iğdır İl Örneği}, journal={e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi}, year=2015, pages={1-12} }