T. Yazıcı And A. Taşgın, "Matematik Öğretiminde Web 2.0 Destekli Aktif Öğrenme Etkinliklerinin Matematiğe Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisi," In Eğitimde Güncel Araştırmalar-III , Ankara: Vizetek, 2024, pp.61-77.
Yazıcı, T. And Taşgın, A. Matematik Öğretiminde Web 2.0 Destekli Aktif Öğrenme Etkinliklerinin Matematiğe Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisi. 2024. In Eğitimde Güncel Araştırmalar-III , Vizetek, Ankara, 61-77.
Yazıcı, T., & Taşgın, A., (2024). Matematik Öğretiminde Web 2.0 Destekli Aktif Öğrenme Etkinliklerinin Matematiğe Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisi. Eğitimde Güncel Araştırmalar-III (pp.61-77), Ankara: Vizetek.
Yazıcı, Tuba, And Adnan TAŞGIN. "Matematik Öğretiminde Web 2.0 Destekli Aktif Öğrenme Etkinliklerinin Matematiğe Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisi." In Eğitimde Güncel Araştırmalar-III , 61-77. Ankara: Vizetek, 2024
Yazıcı, Tuba And Taşgın, Adnan. "Matematik Öğretiminde Web 2.0 Destekli Aktif Öğrenme Etkinliklerinin Matematiğe Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisi." Eğitimde Güncel Araştırmalar-III , Vizetek, 2024, pp.61-77.
Yazıcı, T. And Taşgın, A. (2024) "Matematik Öğretiminde Web 2.0 Destekli Aktif Öğrenme Etkinliklerinin Matematiğe Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisi", Eğitimde Güncel Araştırmalar-III . Ankara: Vizetek.
@bookchapter{bookchapter, author ={Tuba Yazıcı And author ={Adnan TAŞGIN}, chaptertitle={Matematik Öğretiminde Web 2.0 Destekli Aktif Öğrenme Etkinliklerinin Matematiğe Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisi}, booktitle={ Eğitimde Güncel Araştırmalar-III}, publisher={Vizetek}, city={Ankara},year={2024} }