S. OKUMUŞ, "İşbirlikli-Argümantasyon Uygulamalarının Çevre Bilimi Dersi Başarısı ve Sorgulama Becerileri Üzerine Etkisi," Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.35, pp.146-167, 2021
OKUMUŞ, S. 2021. İşbirlikli-Argümantasyon Uygulamalarının Çevre Bilimi Dersi Başarısı ve Sorgulama Becerileri Üzerine Etkisi. Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.35 , 146-167.
OKUMUŞ, S., (2021). İşbirlikli-Argümantasyon Uygulamalarının Çevre Bilimi Dersi Başarısı ve Sorgulama Becerileri Üzerine Etkisi. Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.35, 146-167.
OKUMUŞ, Seda. "İşbirlikli-Argümantasyon Uygulamalarının Çevre Bilimi Dersi Başarısı ve Sorgulama Becerileri Üzerine Etkisi," Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.35, 146-167, 2021
OKUMUŞ, Seda. "İşbirlikli-Argümantasyon Uygulamalarının Çevre Bilimi Dersi Başarısı ve Sorgulama Becerileri Üzerine Etkisi." Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.35, pp.146-167, 2021
OKUMUŞ, S. (2021) . "İşbirlikli-Argümantasyon Uygulamalarının Çevre Bilimi Dersi Başarısı ve Sorgulama Becerileri Üzerine Etkisi." Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.35, pp.146-167.
@article{article, author={Seda OKUMUŞ}, title={İşbirlikli-Argümantasyon Uygulamalarının Çevre Bilimi Dersi Başarısı ve Sorgulama Becerileri Üzerine Etkisi}, journal={Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi}, year=2021, pages={146-167} }