F. ZORLU And F. SEZEK, "Fen Bilimleri Dersinin Öğretiminde İşbirlikli Öğrenme Modelinin Aynı Gruba Farklı ZamanlardaUygulanmasının Etkililiği: Öğretmen Görüşleri," IVthInternational EurasianEducationalResearch Congress , Turkey, 2017
ZORLU, F. And SEZEK, F. 2017. Fen Bilimleri Dersinin Öğretiminde İşbirlikli Öğrenme Modelinin Aynı Gruba Farklı ZamanlardaUygulanmasının Etkililiği: Öğretmen Görüşleri. IVthInternational EurasianEducationalResearch Congress , (Turkey).
ZORLU, F., & SEZEK, F., (2017). Fen Bilimleri Dersinin Öğretiminde İşbirlikli Öğrenme Modelinin Aynı Gruba Farklı ZamanlardaUygulanmasının Etkililiği: Öğretmen Görüşleri . IVthInternational EurasianEducationalResearch Congress, Turkey
ZORLU, FULYA, And Fatih SEZEK. "Fen Bilimleri Dersinin Öğretiminde İşbirlikli Öğrenme Modelinin Aynı Gruba Farklı ZamanlardaUygulanmasının Etkililiği: Öğretmen Görüşleri," IVthInternational EurasianEducationalResearch Congress, Turkey, 2017
ZORLU, FULYA And SEZEK, Fatih. "Fen Bilimleri Dersinin Öğretiminde İşbirlikli Öğrenme Modelinin Aynı Gruba Farklı ZamanlardaUygulanmasının Etkililiği: Öğretmen Görüşleri." IVthInternational EurasianEducationalResearch Congress , Turkey, 2017
ZORLU, F. And SEZEK, F. (2017) . "Fen Bilimleri Dersinin Öğretiminde İşbirlikli Öğrenme Modelinin Aynı Gruba Farklı ZamanlardaUygulanmasının Etkililiği: Öğretmen Görüşleri." IVthInternational EurasianEducationalResearch Congress , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={FULYA ZORLU And author={Fatih SEZEK}, title={Fen Bilimleri Dersinin Öğretiminde İşbirlikli Öğrenme Modelinin Aynı Gruba Farklı ZamanlardaUygulanmasının Etkililiği: Öğretmen Görüşleri}, congress name={IVthInternational EurasianEducationalResearch Congress}, city={}, country={Turkey}, year={2017}}