Ç. Demirel And F. Değirmenci, "SANAL KÜLTÜRÜN YENİ ANLAM İNŞACILARI MARKALAR: KÜRESEL MARKALARIN REKLAM ANALİZİ," Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.9, no.1, pp.68-99, 2021
Demirel, Ç. And Değirmenci, F. 2021. SANAL KÜLTÜRÜN YENİ ANLAM İNŞACILARI MARKALAR: KÜRESEL MARKALARIN REKLAM ANALİZİ. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.9, no.1 , 68-99.
Demirel, Ç., & Değirmenci, F., (2021). SANAL KÜLTÜRÜN YENİ ANLAM İNŞACILARI MARKALAR: KÜRESEL MARKALARIN REKLAM ANALİZİ. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.9, no.1, 68-99.
Demirel, Çağatay, And Fatih DEĞİRMENCİ. "SANAL KÜLTÜRÜN YENİ ANLAM İNŞACILARI MARKALAR: KÜRESEL MARKALARIN REKLAM ANALİZİ," Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.9, no.1, 68-99, 2021
Demirel, Çağatay And Değirmenci, Fatih. "SANAL KÜLTÜRÜN YENİ ANLAM İNŞACILARI MARKALAR: KÜRESEL MARKALARIN REKLAM ANALİZİ." Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.9, no.1, pp.68-99, 2021
Demirel, Ç. And Değirmenci, F. (2021) . "SANAL KÜLTÜRÜN YENİ ANLAM İNŞACILARI MARKALAR: KÜRESEL MARKALARIN REKLAM ANALİZİ." Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.9, no.1, pp.68-99.
@article{article, author={Çağatay Demirel And author={Fatih DEĞİRMENCİ}, title={SANAL KÜLTÜRÜN YENİ ANLAM İNŞACILARI MARKALAR: KÜRESEL MARKALARIN REKLAM ANALİZİ}, journal={Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi}, year=2021, pages={68-99} }