Atıf Formatları
Öğrencilerin Kesirler Konusundaki Hata ve Yanlış Anlamaları ve Sınıf Öğretmen Adaylarının Tahmin Edebilme Becerileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Y. SOYLU, "Öğrencilerin Kesirler Konusundaki Hata ve Yanlış Anlamaları ve Sınıf Öğretmen Adaylarının Tahmin Edebilme Becerileri," Çağdaş Eğitim Dergisi, , no.356, pp.31-39, 2008

SOYLU, Y. 2008. Öğrencilerin Kesirler Konusundaki Hata ve Yanlış Anlamaları ve Sınıf Öğretmen Adaylarının Tahmin Edebilme Becerileri. Çağdaş Eğitim Dergisi, , no.356 , 31-39.

SOYLU, Y., (2008). Öğrencilerin Kesirler Konusundaki Hata ve Yanlış Anlamaları ve Sınıf Öğretmen Adaylarının Tahmin Edebilme Becerileri. Çağdaş Eğitim Dergisi, , no.356, 31-39.

SOYLU, Yasin. "Öğrencilerin Kesirler Konusundaki Hata ve Yanlış Anlamaları ve Sınıf Öğretmen Adaylarının Tahmin Edebilme Becerileri," Çağdaş Eğitim Dergisi, , no.356, 31-39, 2008

SOYLU, Yasin. "Öğrencilerin Kesirler Konusundaki Hata ve Yanlış Anlamaları ve Sınıf Öğretmen Adaylarının Tahmin Edebilme Becerileri." Çağdaş Eğitim Dergisi, , no.356, pp.31-39, 2008

SOYLU, Y. (2008) . "Öğrencilerin Kesirler Konusundaki Hata ve Yanlış Anlamaları ve Sınıf Öğretmen Adaylarının Tahmin Edebilme Becerileri." Çağdaş Eğitim Dergisi, , no.356, pp.31-39.

@article{article, author={Yasin SOYLU}, title={Öğrencilerin Kesirler Konusundaki Hata ve Yanlış Anlamaları ve Sınıf Öğretmen Adaylarının Tahmin Edebilme Becerileri}, journal={Çağdaş Eğitim Dergisi,}, year=2008, pages={31-39} }