A. Gürol Et Al. , "TEKRARLAYAN SİMÜLASYON UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN BECERİLER DÜZEYLERİNE ETKİSİ," KOCATEPE TIP DERGİSİ , vol.17, pp.99-104, 2016
Gürol, A. Et Al. 2016. TEKRARLAYAN SİMÜLASYON UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN BECERİLER DÜZEYLERİNE ETKİSİ. KOCATEPE TIP DERGİSİ , vol.17 , 99-104.
Gürol, A., Balcı Akpınar, R., & Ejder Apay, S., (2016). TEKRARLAYAN SİMÜLASYON UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN BECERİLER DÜZEYLERİNE ETKİSİ. KOCATEPE TIP DERGİSİ , vol.17, 99-104.
Gürol, Ayşe, Reva BALCI AKPINAR, And Serap Ejder Apay. "TEKRARLAYAN SİMÜLASYON UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN BECERİLER DÜZEYLERİNE ETKİSİ," KOCATEPE TIP DERGİSİ , vol.17, 99-104, 2016
Gürol, Ayşe Et Al. "TEKRARLAYAN SİMÜLASYON UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN BECERİLER DÜZEYLERİNE ETKİSİ." KOCATEPE TIP DERGİSİ , vol.17, pp.99-104, 2016
Gürol, A. Balcı Akpınar, R. And Ejder Apay, S. (2016) . "TEKRARLAYAN SİMÜLASYON UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN BECERİLER DÜZEYLERİNE ETKİSİ." KOCATEPE TIP DERGİSİ , vol.17, pp.99-104.
@article{article, author={Ayşe GÜROL Et Al. }, title={TEKRARLAYAN SİMÜLASYON UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN BECERİLER DÜZEYLERİNE ETKİSİ}, journal={KOCATEPE TIP DERGİSİ}, year=2016, pages={99-104} }