F. GEÇİKLİ, "Turizm İşletmelerinde Halkla İlişkilerin Önemi.," İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.10, pp.311-328, 2000
GEÇİKLİ, F. 2000. Turizm İşletmelerinde Halkla İlişkilerin Önemi.. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.10 , 311-328.
GEÇİKLİ, F., (2000). Turizm İşletmelerinde Halkla İlişkilerin Önemi.. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.10, 311-328.
GEÇİKLİ, Fatma. "Turizm İşletmelerinde Halkla İlişkilerin Önemi.," İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.10, 311-328, 2000
GEÇİKLİ, Fatma. "Turizm İşletmelerinde Halkla İlişkilerin Önemi.." İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.10, pp.311-328, 2000
GEÇİKLİ, F. (2000) . "Turizm İşletmelerinde Halkla İlişkilerin Önemi.." İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.10, pp.311-328.
@article{article, author={Fatma GEÇİKLİ}, title={Turizm İşletmelerinde Halkla İlişkilerin Önemi.}, journal={İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi}, year=2000, pages={311-328} }