İ. YILDIRIM And N. AYDIN, "Reviewing studies on undesired student behaviours in high schools with meta-synthesis method Liselerde İstenmeyen öğrenci davranışlarını konu edinen çalışmaların meta sentez yöntemiyle İncelenmesi," Elementary Education Online , vol.18, no.4, pp.1574-1608, 2019
YILDIRIM, İ. And AYDIN, N. 2019. Reviewing studies on undesired student behaviours in high schools with meta-synthesis method Liselerde İstenmeyen öğrenci davranışlarını konu edinen çalışmaların meta sentez yöntemiyle İncelenmesi. Elementary Education Online , vol.18, no.4 , 1574-1608.
YILDIRIM, İ., & AYDIN, N., (2019). Reviewing studies on undesired student behaviours in high schools with meta-synthesis method Liselerde İstenmeyen öğrenci davranışlarını konu edinen çalışmaların meta sentez yöntemiyle İncelenmesi. Elementary Education Online , vol.18, no.4, 1574-1608.
YILDIRIM, İsa, And Nurullah AYDIN. "Reviewing studies on undesired student behaviours in high schools with meta-synthesis method Liselerde İstenmeyen öğrenci davranışlarını konu edinen çalışmaların meta sentez yöntemiyle İncelenmesi," Elementary Education Online , vol.18, no.4, 1574-1608, 2019
YILDIRIM, İsa And AYDIN, Nurullah. "Reviewing studies on undesired student behaviours in high schools with meta-synthesis method Liselerde İstenmeyen öğrenci davranışlarını konu edinen çalışmaların meta sentez yöntemiyle İncelenmesi." Elementary Education Online , vol.18, no.4, pp.1574-1608, 2019
YILDIRIM, İ. And AYDIN, N. (2019) . "Reviewing studies on undesired student behaviours in high schools with meta-synthesis method Liselerde İstenmeyen öğrenci davranışlarını konu edinen çalışmaların meta sentez yöntemiyle İncelenmesi." Elementary Education Online , vol.18, no.4, pp.1574-1608.
@article{article, author={İsa YILDIRIM And author={Nurullah AYDIN}, title={Reviewing studies on undesired student behaviours in high schools with meta-synthesis method Liselerde İstenmeyen öğrenci davranışlarını konu edinen çalışmaların meta sentez yöntemiyle İncelenmesi}, journal={Elementary Education Online}, year=2019, pages={1574-1608} }