S. KÜÇÜK, "Durumlu öğrenme yaklaşımına dayalı eğitim teknolojileri öğretimi: Öğretmen adaylarının deneyimleri," Yükseköğretim ve Bilim Dergisi , vol.7, no.2, pp.369-377, 2017
KÜÇÜK, S. 2017. Durumlu öğrenme yaklaşımına dayalı eğitim teknolojileri öğretimi: Öğretmen adaylarının deneyimleri. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi , vol.7, no.2 , 369-377.
KÜÇÜK, S., (2017). Durumlu öğrenme yaklaşımına dayalı eğitim teknolojileri öğretimi: Öğretmen adaylarının deneyimleri. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi , vol.7, no.2, 369-377.
KÜÇÜK, Sevda. "Durumlu öğrenme yaklaşımına dayalı eğitim teknolojileri öğretimi: Öğretmen adaylarının deneyimleri," Yükseköğretim ve Bilim Dergisi , vol.7, no.2, 369-377, 2017
KÜÇÜK, Sevda. "Durumlu öğrenme yaklaşımına dayalı eğitim teknolojileri öğretimi: Öğretmen adaylarının deneyimleri." Yükseköğretim ve Bilim Dergisi , vol.7, no.2, pp.369-377, 2017
KÜÇÜK, S. (2017) . "Durumlu öğrenme yaklaşımına dayalı eğitim teknolojileri öğretimi: Öğretmen adaylarının deneyimleri." Yükseköğretim ve Bilim Dergisi , vol.7, no.2, pp.369-377.
@article{article, author={Sevda KÜÇÜK}, title={Durumlu öğrenme yaklaşımına dayalı eğitim teknolojileri öğretimi: Öğretmen adaylarının deneyimleri}, journal={Yükseköğretim ve Bilim Dergisi}, year=2017, pages={369-377} }