M. KURNUÇ Et Al. , "ALGISAL MARKA DEĞERLERİNİN BİREYSEL FARKLILIKLAR AÇISINDAN DEĞERLENDİRMESİ TÜRKİYE PASİNLER ÖRNEĞİ," Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , pp.361-377, 2016
KURNUÇ, M. Et Al. 2016. ALGISAL MARKA DEĞERLERİNİN BİREYSEL FARKLILIKLAR AÇISINDAN DEĞERLENDİRMESİ TÜRKİYE PASİNLER ÖRNEĞİ. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 361-377.
KURNUÇ, M., BOZTOPRAK, F., & ADA, A., (2016). ALGISAL MARKA DEĞERLERİNİN BİREYSEL FARKLILIKLAR AÇISINDAN DEĞERLENDİRMESİ TÜRKİYE PASİNLER ÖRNEĞİ. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 361-377.
KURNUÇ, Murat, Ferhat BOZTOPRAK, And ALİ ADA. "ALGISAL MARKA DEĞERLERİNİN BİREYSEL FARKLILIKLAR AÇISINDAN DEĞERLENDİRMESİ TÜRKİYE PASİNLER ÖRNEĞİ," Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 361-377, 2016
KURNUÇ, Murat Et Al. "ALGISAL MARKA DEĞERLERİNİN BİREYSEL FARKLILIKLAR AÇISINDAN DEĞERLENDİRMESİ TÜRKİYE PASİNLER ÖRNEĞİ." Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , pp.361-377, 2016
KURNUÇ, M. BOZTOPRAK, F. And ADA, A. (2016) . "ALGISAL MARKA DEĞERLERİNİN BİREYSEL FARKLILIKLAR AÇISINDAN DEĞERLENDİRMESİ TÜRKİYE PASİNLER ÖRNEĞİ." Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , pp.361-377.
@article{article, author={Murat KURNUÇ Et Al. }, title={ALGISAL MARKA DEĞERLERİNİN BİREYSEL FARKLILIKLAR AÇISINDAN DEĞERLENDİRMESİ TÜRKİYE PASİNLER ÖRNEĞİ}, journal={Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2016, pages={361-377} }