İ. SARİKAYA And Y. SÖKMEN, "İlkokul Öğrencileri Yazmayı Neden Zor ve Sıkıcı Bir Etkinlik OlarakNitelendiriyor? Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri," 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ (UTEK 2019) , Muğla, Turkey, pp.568-574, 2019
SARİKAYA, İ. And SÖKMEN, Y. 2019. İlkokul Öğrencileri Yazmayı Neden Zor ve Sıkıcı Bir Etkinlik OlarakNitelendiriyor? Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri. 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ (UTEK 2019) , (Muğla, Turkey), 568-574.
SARİKAYA, İ., & SÖKMEN, Y., (2019). İlkokul Öğrencileri Yazmayı Neden Zor ve Sıkıcı Bir Etkinlik OlarakNitelendiriyor? Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri . 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ (UTEK 2019) (pp.568-574). Muğla, Turkey
SARİKAYA, İSMAİL, And Yavuz SÖKMEN. "İlkokul Öğrencileri Yazmayı Neden Zor ve Sıkıcı Bir Etkinlik OlarakNitelendiriyor? Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri," 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ (UTEK 2019), Muğla, Turkey, 2019
SARİKAYA, İSMAİL And SÖKMEN, Yavuz. "İlkokul Öğrencileri Yazmayı Neden Zor ve Sıkıcı Bir Etkinlik OlarakNitelendiriyor? Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri." 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ (UTEK 2019) , Muğla, Turkey, pp.568-574, 2019
SARİKAYA, İ. And SÖKMEN, Y. (2019) . "İlkokul Öğrencileri Yazmayı Neden Zor ve Sıkıcı Bir Etkinlik OlarakNitelendiriyor? Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri." 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ (UTEK 2019) , Muğla, Turkey, pp.568-574.
@conferencepaper{conferencepaper, author={İSMAİL SARİKAYA And author={Yavuz SÖKMEN}, title={İlkokul Öğrencileri Yazmayı Neden Zor ve Sıkıcı Bir Etkinlik OlarakNitelendiriyor? Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri}, congress name={2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ (UTEK 2019)}, city={Muğla}, country={Turkey}, year={2019}, pages={568-574} }