F. BAŞAR And E. SAĞLIK. Kalite ile Davranışsal Niyetin Müşteri Memnuniyetiyle İlişkisi Kış Koridorunda Bir Uygulama. Beau Bassin: LAP Lambert Academic Publishing2019, pp.159
BAŞAR, F. And SAĞLIK, E. 2019. Kalite ile Davranışsal Niyetin Müşteri Memnuniyetiyle İlişkisi Kış Koridorunda Bir Uygulama . LAP Lambert Academic Publishing, Beau Bassin.
BAŞAR, F., & SAĞLIK, E., (2019). Kalite ile Davranışsal Niyetin Müşteri Memnuniyetiyle İlişkisi Kış Koridorunda Bir Uygulama . Beau Bassin: LAP Lambert Academic Publishing.
BAŞAR, Fatma, And ERKAN SAĞLIK. Kalite ile Davranışsal Niyetin Müşteri Memnuniyetiyle İlişkisi Kış Koridorunda Bir Uygulama . Beau Bassin: LAP Lambert Academic Publishing, 2019
BAŞAR, Fatma And SAĞLIK, ERKAN. Kalite ile Davranışsal Niyetin Müşteri Memnuniyetiyle İlişkisi Kış Koridorunda Bir Uygulama . LAP Lambert Academic Publishing, 2019.
BAŞAR, F. And SAĞLIK, E. (2019) Kalite ile Davranışsal Niyetin Müşteri Memnuniyetiyle İlişkisi Kış Koridorunda Bir Uygulama . 1st edn. Beau Bassin: LAP Lambert Academic Publishing.
@book{book, author={Fatma BAŞAR And author={ERKAN SAĞLIK}, title={Kalite ile Davranışsal Niyetin Müşteri Memnuniyetiyle İlişkisi Kış Koridorunda Bir Uygulama}, publisher={LAP Lambert Academic Publishing}, year={2019} }