M. SUBAŞI And E. ÖZAY KÖSE, "Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilimsel Anlama Şekilleri ve DüşünmeYollarına EGS Tabanlı Öğretim Yönergesinin Etkisi," necatibey eğitim fakültesi dergisi , vol.11, 2017
SUBAŞI, M. And ÖZAY KÖSE, E. 2017. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilimsel Anlama Şekilleri ve DüşünmeYollarına EGS Tabanlı Öğretim Yönergesinin Etkisi. necatibey eğitim fakültesi dergisi , vol.11 .
SUBAŞI, M., & ÖZAY KÖSE, E., (2017). Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilimsel Anlama Şekilleri ve DüşünmeYollarına EGS Tabanlı Öğretim Yönergesinin Etkisi. necatibey eğitim fakültesi dergisi , vol.11.
SUBAŞI, MÜNEVVER, And Esra ÖZAY KÖSE. "Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilimsel Anlama Şekilleri ve DüşünmeYollarına EGS Tabanlı Öğretim Yönergesinin Etkisi," necatibey eğitim fakültesi dergisi , vol.11, 2017
SUBAŞI, MÜNEVVER And ÖZAY KÖSE, Esra Ö. . "Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilimsel Anlama Şekilleri ve DüşünmeYollarına EGS Tabanlı Öğretim Yönergesinin Etkisi." necatibey eğitim fakültesi dergisi , vol.11, 2017
SUBAŞI, M. And ÖZAY KÖSE, E. (2017) . "Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilimsel Anlama Şekilleri ve DüşünmeYollarına EGS Tabanlı Öğretim Yönergesinin Etkisi." necatibey eğitim fakültesi dergisi , vol.11.
@article{article, author={MÜNEVVER SUBAŞI And author={Esra ÖZAY KÖSE}, title={Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilimsel Anlama Şekilleri ve DüşünmeYollarına EGS Tabanlı Öğretim Yönergesinin Etkisi}, journal={necatibey eğitim fakültesi dergisi}, year=2017}