Atıf Formatları
Öğrencilerin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. GÖKKURT Et Al. , "Öğrencilerin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin Değerlendirilmesi," Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, , vol.4, pp.751-774, 2015

GÖKKURT, B. Et Al. 2015. Öğrencilerin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin Değerlendirilmesi. Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, , vol.4 , 751-774.

GÖKKURT, B., ÖRNEK, T., hayat, f., & SOYLU, Y., (2015). Öğrencilerin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin Değerlendirilmesi. Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, , vol.4, 751-774.

GÖKKURT, BURÇİN Et Al. "Öğrencilerin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin Değerlendirilmesi," Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, , vol.4, 751-774, 2015

GÖKKURT, BURÇİN Et Al. "Öğrencilerin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin Değerlendirilmesi." Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, , vol.4, pp.751-774, 2015

GÖKKURT, B. Et Al. (2015) . "Öğrencilerin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin Değerlendirilmesi." Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, , vol.4, pp.751-774.

@article{article, author={BURÇİN GÖKKURT Et Al. }, title={Öğrencilerin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin Değerlendirilmesi}, journal={Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,}, year=2015, pages={751-774} }