A. ERCİŞ And H. Dağcı Büyük, "İNDİRİM MARKETLERİNDE MÜŞTERİ DEĞERİNİN MÜŞTERİ TATMİNİ MÜŞTERİ SADAKATİ VE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİME ETKİSİ," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.30, no.3, pp.527-544, 2016
ERCİŞ, A. And Dağcı Büyük, H. 2016. İNDİRİM MARKETLERİNDE MÜŞTERİ DEĞERİNİN MÜŞTERİ TATMİNİ MÜŞTERİ SADAKATİ VE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİME ETKİSİ. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.30, no.3 , 527-544.
ERCİŞ, A., & Dağcı Büyük, H., (2016). İNDİRİM MARKETLERİNDE MÜŞTERİ DEĞERİNİN MÜŞTERİ TATMİNİ MÜŞTERİ SADAKATİ VE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİME ETKİSİ. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.30, no.3, 527-544.
ERCİŞ, Aysel, And Hatice Dağcı Büyük. "İNDİRİM MARKETLERİNDE MÜŞTERİ DEĞERİNİN MÜŞTERİ TATMİNİ MÜŞTERİ SADAKATİ VE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİME ETKİSİ," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.30, no.3, 527-544, 2016
ERCİŞ, Aysel And Dağcı Büyük, Hatice D. . "İNDİRİM MARKETLERİNDE MÜŞTERİ DEĞERİNİN MÜŞTERİ TATMİNİ MÜŞTERİ SADAKATİ VE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİME ETKİSİ." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.30, no.3, pp.527-544, 2016
ERCİŞ, A. And Dağcı Büyük, H. (2016) . "İNDİRİM MARKETLERİNDE MÜŞTERİ DEĞERİNİN MÜŞTERİ TATMİNİ MÜŞTERİ SADAKATİ VE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİME ETKİSİ." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.30, no.3, pp.527-544.
@article{article, author={Aysel ERCİŞ And author={Hatice Dağcı Büyük}, title={İNDİRİM MARKETLERİNDE MÜŞTERİ DEĞERİNİN MÜŞTERİ TATMİNİ MÜŞTERİ SADAKATİ VE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİME ETKİSİ}, journal={Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2016, pages={527-544} }