M. POLAT And Y. AKAN, "Akıllı Telefon Piyasasında Firmalar Arasındaki Rekabetin Stratejik Olarak İncelenmesi: Oyun Teorisi Kapsamında Uygulamalı Bir Çalışma," Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.24, pp.677-699, 2020
POLAT, M. And AKAN, Y. 2020. Akıllı Telefon Piyasasında Firmalar Arasındaki Rekabetin Stratejik Olarak İncelenmesi: Oyun Teorisi Kapsamında Uygulamalı Bir Çalışma. Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.24 , 677-699.
POLAT, M., & AKAN, Y., (2020). Akıllı Telefon Piyasasında Firmalar Arasındaki Rekabetin Stratejik Olarak İncelenmesi: Oyun Teorisi Kapsamında Uygulamalı Bir Çalışma. Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.24, 677-699.
POLAT, MEHMET, And Yusuf AKAN. "Akıllı Telefon Piyasasında Firmalar Arasındaki Rekabetin Stratejik Olarak İncelenmesi: Oyun Teorisi Kapsamında Uygulamalı Bir Çalışma," Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.24, 677-699, 2020
POLAT, MEHMET And AKAN, Yusuf. "Akıllı Telefon Piyasasında Firmalar Arasındaki Rekabetin Stratejik Olarak İncelenmesi: Oyun Teorisi Kapsamında Uygulamalı Bir Çalışma." Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.24, pp.677-699, 2020
POLAT, M. And AKAN, Y. (2020) . "Akıllı Telefon Piyasasında Firmalar Arasındaki Rekabetin Stratejik Olarak İncelenmesi: Oyun Teorisi Kapsamında Uygulamalı Bir Çalışma." Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.24, pp.677-699.
@article{article, author={MEHMET POLAT And author={Yusuf AKAN}, title={Akıllı Telefon Piyasasında Firmalar Arasındaki Rekabetin Stratejik Olarak İncelenmesi: Oyun Teorisi Kapsamında Uygulamalı Bir Çalışma}, journal={Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2020, pages={677-699} }