Citation Formats
Gaz kanunları konusunun öğretiminde üç farklı aktif öğrenme yönteminin öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerileri ve epistemolojik inançlarına etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

ş. çalıklar Et Al. , "Gaz kanunları konusunun öğretiminde üç farklı aktif öğrenme yönteminin öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerileri ve epistemolojik inançlarına etkisi," 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , 2016

çalıklar, ş. Et Al. 2016. Gaz kanunları konusunun öğretiminde üç farklı aktif öğrenme yönteminin öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerileri ve epistemolojik inançlarına etkisi. 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi .

çalıklar, ş., YILDIZ, E., KOÇ, Y., & ŞİMŞEK, Ü., (2016). Gaz kanunları konusunun öğretiminde üç farklı aktif öğrenme yönteminin öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerileri ve epistemolojik inançlarına etkisi . 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

çalıklar, şeyma Et Al. "Gaz kanunları konusunun öğretiminde üç farklı aktif öğrenme yönteminin öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerileri ve epistemolojik inançlarına etkisi," 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 2016

çalıklar, şeyma Et Al. "Gaz kanunları konusunun öğretiminde üç farklı aktif öğrenme yönteminin öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerileri ve epistemolojik inançlarına etkisi." 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , 2016

çalıklar, ş. Et Al. (2016) . "Gaz kanunları konusunun öğretiminde üç farklı aktif öğrenme yönteminin öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerileri ve epistemolojik inançlarına etkisi." 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi .

@conferencepaper{conferencepaper, author={şeyma çalıklar Et Al. }, title={Gaz kanunları konusunun öğretiminde üç farklı aktif öğrenme yönteminin öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerileri ve epistemolojik inançlarına etkisi}, congress name={4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi}, city={}, country={}, year={2016}}