Z. Biricik, "YENİ MEDYA ÇAĞINDA ŞÖHRETİN DÖNÜŞÜMÜ: MİKRO INFLUENCERS’LAR ÜZERİNE BİR İNCELEME," İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.2022, no.58, pp.18-37, 2022
Biricik, Z. 2022. YENİ MEDYA ÇAĞINDA ŞÖHRETİN DÖNÜŞÜMÜ: MİKRO INFLUENCERS’LAR ÜZERİNE BİR İNCELEME. İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.2022, no.58 , 18-37.
Biricik, Z., (2022). YENİ MEDYA ÇAĞINDA ŞÖHRETİN DÖNÜŞÜMÜ: MİKRO INFLUENCERS’LAR ÜZERİNE BİR İNCELEME. İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.2022, no.58, 18-37.
Biricik, Zeynep. "YENİ MEDYA ÇAĞINDA ŞÖHRETİN DÖNÜŞÜMÜ: MİKRO INFLUENCERS’LAR ÜZERİNE BİR İNCELEME," İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.2022, no.58, 18-37, 2022
Biricik, Zeynep D. . "YENİ MEDYA ÇAĞINDA ŞÖHRETİN DÖNÜŞÜMÜ: MİKRO INFLUENCERS’LAR ÜZERİNE BİR İNCELEME." İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.2022, no.58, pp.18-37, 2022
Biricik, Z. (2022) . "YENİ MEDYA ÇAĞINDA ŞÖHRETİN DÖNÜŞÜMÜ: MİKRO INFLUENCERS’LAR ÜZERİNE BİR İNCELEME." İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.2022, no.58, pp.18-37.
@article{article, author={Zeynep DEMİRCİOĞLU BİRİCİK}, title={YENİ MEDYA ÇAĞINDA ŞÖHRETİN DÖNÜŞÜMÜ: MİKRO INFLUENCERS’LAR ÜZERİNE BİR İNCELEME}, journal={İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi}, year=2022, pages={18-37} }