E. KILIÇ GÜNER Et Al. , "PANDEMİ SÜRECİNDE KLİNİK UYGULAMA YAPAMAYAN İLK VE ACİL YARDIM ÖĞRENCİLERİNİN MESLEKİ YAŞAM İLE İLGİLİ KAYGI DÜZEYLERİNİN VE İLİŞKİLİ FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİ," Association for Standardization and Accreditation in Paramedic Education , vol.7, no.3, pp.331-347, 2022
KILIÇ GÜNER, E. Et Al. 2022. PANDEMİ SÜRECİNDE KLİNİK UYGULAMA YAPAMAYAN İLK VE ACİL YARDIM ÖĞRENCİLERİNİN MESLEKİ YAŞAM İLE İLGİLİ KAYGI DÜZEYLERİNİN VE İLİŞKİLİ FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİ. Association for Standardization and Accreditation in Paramedic Education , vol.7, no.3 , 331-347.
KILIÇ GÜNER, E., AKBABA, Ö., YILMAZ KARABULUTLU, E., & ÖZTÜRK, H., (2022). PANDEMİ SÜRECİNDE KLİNİK UYGULAMA YAPAMAYAN İLK VE ACİL YARDIM ÖĞRENCİLERİNİN MESLEKİ YAŞAM İLE İLGİLİ KAYGI DÜZEYLERİNİN VE İLİŞKİLİ FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİ. Association for Standardization and Accreditation in Paramedic Education , vol.7, no.3, 331-347.
KILIÇ GÜNER, ELİF Et Al. "PANDEMİ SÜRECİNDE KLİNİK UYGULAMA YAPAMAYAN İLK VE ACİL YARDIM ÖĞRENCİLERİNİN MESLEKİ YAŞAM İLE İLGİLİ KAYGI DÜZEYLERİNİN VE İLİŞKİLİ FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİ," Association for Standardization and Accreditation in Paramedic Education , vol.7, no.3, 331-347, 2022
KILIÇ GÜNER, ELİF K. Et Al. "PANDEMİ SÜRECİNDE KLİNİK UYGULAMA YAPAMAYAN İLK VE ACİL YARDIM ÖĞRENCİLERİNİN MESLEKİ YAŞAM İLE İLGİLİ KAYGI DÜZEYLERİNİN VE İLİŞKİLİ FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİ." Association for Standardization and Accreditation in Paramedic Education , vol.7, no.3, pp.331-347, 2022
KILIÇ GÜNER, E. Et Al. (2022) . "PANDEMİ SÜRECİNDE KLİNİK UYGULAMA YAPAMAYAN İLK VE ACİL YARDIM ÖĞRENCİLERİNİN MESLEKİ YAŞAM İLE İLGİLİ KAYGI DÜZEYLERİNİN VE İLİŞKİLİ FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİ." Association for Standardization and Accreditation in Paramedic Education , vol.7, no.3, pp.331-347.
@article{article, author={ELİF KILIÇ GÜNER Et Al. }, title={PANDEMİ SÜRECİNDE KLİNİK UYGULAMA YAPAMAYAN İLK VE ACİL YARDIM ÖĞRENCİLERİNİN MESLEKİ YAŞAM İLE İLGİLİ KAYGI DÜZEYLERİNİN VE İLİŞKİLİ FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİ}, journal={Association for Standardization and Accreditation in Paramedic Education}, year=2022, pages={331-347} }