H. POLAT And D. ÖCAL, "KÜRESEL VE YEREL MARKALARIN SOSYAL MEDYA KULLANIMLARI: TWİTTER ÜZERİNE BİR İNCELEME," Journal of International Social Research , vol.11, no.56, pp.851-863, 2018
POLAT, H. And ÖCAL, D. 2018. KÜRESEL VE YEREL MARKALARIN SOSYAL MEDYA KULLANIMLARI: TWİTTER ÜZERİNE BİR İNCELEME. Journal of International Social Research , vol.11, no.56 , 851-863.
POLAT, H., & ÖCAL, D., (2018). KÜRESEL VE YEREL MARKALARIN SOSYAL MEDYA KULLANIMLARI: TWİTTER ÜZERİNE BİR İNCELEME. Journal of International Social Research , vol.11, no.56, 851-863.
POLAT, HIDIR, And Derya ÖCAL. "KÜRESEL VE YEREL MARKALARIN SOSYAL MEDYA KULLANIMLARI: TWİTTER ÜZERİNE BİR İNCELEME," Journal of International Social Research , vol.11, no.56, 851-863, 2018
POLAT, HIDIR And ÖCAL, Derya. "KÜRESEL VE YEREL MARKALARIN SOSYAL MEDYA KULLANIMLARI: TWİTTER ÜZERİNE BİR İNCELEME." Journal of International Social Research , vol.11, no.56, pp.851-863, 2018
POLAT, H. And ÖCAL, D. (2018) . "KÜRESEL VE YEREL MARKALARIN SOSYAL MEDYA KULLANIMLARI: TWİTTER ÜZERİNE BİR İNCELEME." Journal of International Social Research , vol.11, no.56, pp.851-863.
@article{article, author={HIDIR POLAT And author={Derya ÖCAL}, title={KÜRESEL VE YEREL MARKALARIN SOSYAL MEDYA KULLANIMLARI: TWİTTER ÜZERİNE BİR İNCELEME}, journal={Journal of International Social Research}, year=2018, pages={851-863} }