A. ASLAN Et Al. , "Dijital Oyun, Arkadaş, Mekan: Gençlerin PlayStation Salonlarını Tercihlerinin Nedenleri," 12th International Computer and Educational Technologies Symposium - ICITS2018 , 2018
ASLAN, A. Et Al. 2018. Dijital Oyun, Arkadaş, Mekan: Gençlerin PlayStation Salonlarını Tercihlerinin Nedenleri. 12th International Computer and Educational Technologies Symposium - ICITS2018 .
ASLAN, A., TURGUT, Y. E., & KARAKUŞ YILMAZ, T., (2018). Dijital Oyun, Arkadaş, Mekan: Gençlerin PlayStation Salonlarını Tercihlerinin Nedenleri . 12th International Computer and Educational Technologies Symposium - ICITS2018
ASLAN, ALPER, YİĞİT EMRAH TURGUT, And Türkan KARAKUŞ YILMAZ. "Dijital Oyun, Arkadaş, Mekan: Gençlerin PlayStation Salonlarını Tercihlerinin Nedenleri," 12th International Computer and Educational Technologies Symposium - ICITS2018, 2018
ASLAN, ALPER Et Al. "Dijital Oyun, Arkadaş, Mekan: Gençlerin PlayStation Salonlarını Tercihlerinin Nedenleri." 12th International Computer and Educational Technologies Symposium - ICITS2018 , 2018
ASLAN, A. TURGUT, Y. E. And KARAKUŞ YILMAZ, T. (2018) . "Dijital Oyun, Arkadaş, Mekan: Gençlerin PlayStation Salonlarını Tercihlerinin Nedenleri." 12th International Computer and Educational Technologies Symposium - ICITS2018 .
@conferencepaper{conferencepaper, author={ALPER ASLAN Et Al. }, title={Dijital Oyun, Arkadaş, Mekan: Gençlerin PlayStation Salonlarını Tercihlerinin Nedenleri}, congress name={12th International Computer and Educational Technologies Symposium - ICITS2018}, city={}, country={}, year={2018}}