A. GÜRSES Et Al. , "Probleme Dayalı Öğrenme (PDÖ) Yaklaşımının “Isı, Sıcaklık ve Basınç” Kavramlarının Öğretimindeki Etkinliğinin İncelenmesi," 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , 2017
GÜRSES, A. Et Al. 2017. Probleme Dayalı Öğrenme (PDÖ) Yaklaşımının “Isı, Sıcaklık ve Basınç” Kavramlarının Öğretimindeki Etkinliğinin İncelenmesi. 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi .
GÜRSES, A., ŞAHİN, E., & DALĞA, T., (2017). Probleme Dayalı Öğrenme (PDÖ) Yaklaşımının “Isı, Sıcaklık ve Basınç” Kavramlarının Öğretimindeki Etkinliğinin İncelenmesi . 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
GÜRSES, Ahmet, ELİF ŞAHİN, And TUBA DALĞA. "Probleme Dayalı Öğrenme (PDÖ) Yaklaşımının “Isı, Sıcaklık ve Basınç” Kavramlarının Öğretimindeki Etkinliğinin İncelenmesi," 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 2017
GÜRSES, Ahmet Et Al. "Probleme Dayalı Öğrenme (PDÖ) Yaklaşımının “Isı, Sıcaklık ve Basınç” Kavramlarının Öğretimindeki Etkinliğinin İncelenmesi." 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , 2017
GÜRSES, A. ŞAHİN, E. And DALĞA, T. (2017) . "Probleme Dayalı Öğrenme (PDÖ) Yaklaşımının “Isı, Sıcaklık ve Basınç” Kavramlarının Öğretimindeki Etkinliğinin İncelenmesi." 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi .
@conferencepaper{conferencepaper, author={Ahmet GÜRSES Et Al. }, title={Probleme Dayalı Öğrenme (PDÖ) Yaklaşımının “Isı, Sıcaklık ve Basınç” Kavramlarının Öğretimindeki Etkinliğinin İncelenmesi}, congress name={26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi}, city={}, country={}, year={2017}}